tiistai 4. helmikuuta 2014

pling plong

hehez tajusin just etten oo muistanukkaa kirjottaa :D oon kokoaja miettiny et pitäis taas kirjottaa tännekki jotai mut en oo vaan saanu aikaseks.
mut emmä oo oikeestaa tehnykkää mitää :D ollu semillä ja kotona, enimmäksee kyl kotona oon nyt ollu. ja mul on nuha :c enkä ollu eile koulus kj oli vähä lämpöö. mut nyt oon :D oot itseasias tällä hetkellä yhteiskuntaopin tunnilla ja me katotaa jotai videoo, meil on siainen nii se ei välitä vaik mulla on puhelin.
btw mun sähkörööki meni eile rikki.. :/ r.i.p
ja mun toppaki pöllittii perjantaina koulus. vituttaa kyl ku ei oo mitää poltettavaa eikä oo mitää mahollisuutta saada uutta sähköröökiä :/
ja mulle tuli eilen(?) piilareita ku en jaksais pitää laseja. emmä kyl noitakaa todennäkösesti tuu käyttää XD mut joo.. eipä mul oikeestaa ollu muuta asiaa c: voisin alkaa pelaa :D hyvästi.

2 kommenttia:

  1. Ootko Domo Gayn sisko tai jotain sukuu sen kaa?Kun mietin vaan kun stalkkasit sen videoit.Vai iha kavereita?

    VastaaPoista
  2. Ei Oona oo Domo Gayn sisko XD

    VastaaPoista