keskiviikko 3. syyskuuta 2014

my happy little d

vittu.
tuli vaa mielee ku selasin puhelimen sovelluksia että jaa a, mulla tosiaa on blogi.. :D
no mutta jepjoojoo jumalan terve. söin maanantain ja tistain välisenä yönä 4 tupakillista röpöjä ja lämpö nousi 37,5 enkä oo sitte sen jäläkee ollu koulusa. oon vaa kattony family guyta, syöny tikkareita, kuunnellu mussiikkia ja näi.
oon lataamasa lolia eikä mulla oo mittää hajua mite sitä pelataa :DDDDD nolo meikä. joku saa kyllä opettaa mua..
piirsin dahvien koska lol why the fuck not. en piirrä koskaa. paitsi jos mulla on aaaaivan vitun tylsää enkä keksi muuta tekemistä. eli mulla oli tylysää. sittemeikä lähetti ton kuvatuksen sille facebookisa ja se vastas että ''i will eat your soul'' :D vitun dahv. 
vähä täsä on lepiä istuskella ja kuunnella mussiikkia ku tikru vaa nukkuu ja herräilee välillä kattomaa että mitä meikä tekkee :DD ottakaa siitä vielä kielikuvia. aamen heihei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti